The Pussycat Dolls - Buttons (ft. Snoop Dogg) | FF

July 31, 2015


You can also watch it on my Vimeo here.

When you dance at some different places, you never know what song would they use at that time. This oldie-but-goodie song of the sexy ladies of The Pussycat Dolls has been used twice both at Fitness First and United Dance Works. This one used the verse and chorus part, but if you wanna see the one I did at UDW where we used the dance-break part, click here.

Also, YAY to my 31st post this month! Finally I achieved my 31-days-blog-post challenge I made myself! Hahaha. I'm so so so happy that I finally could be productive as a content creator. I'm actually gonna do this for real this time. I will put out contents and produce stuff that I will be proud of in the future. July is the perfect month to do this since it's my birthday month. And now that it's almost August, I'd like to have a toast to end this incredible month and hopefully we'll see you again next year, July! Cheers! :D

You Might Also Like

0 comments